Posted by admin on Kwiecień - 13 - 2021 | Możliwość komentowania McDonald’s kusi lodami McFlurry, a Coca-Cola zachęca do dzielenia się z bliźnimi – interaktywne reklamy zewnętrzne w natarciu! została wyłączona

Internet – od kiedy tak właściwie powstał – bez ustanku prężnie się rozwija. Nic niepokojącego, ponieważ jego potencjał jest duży i trudno go nie dostrzec. Wielką zaletą jest to, że dociera niemalże wszędzie, dzięki niemu wszelkie wiadomości przekazywane są z jednego końca świata na drugi w ułamku sekundy. Sporo dyscyplin życia przeniosło się do przestrzeni wirtualnej, w internecie poznajemy nowych przyjaciół, oglądamy filmy, czerpiemy z niego wiadomości, tam także robimy, mniejsze lub pokaźniejsze, zakupy. Ostatnio niezmiernie atrakcyjne stało się zarabianie przez Internet – dodatkowa praca w domu. Taka praca przybiera różnorodne formy – wolno klikać w banery marketingowe, można pisać wiadomości na serwisach społecznościowych, wolno rozsyłać mailingi. Dużo osób zakłada własne blogi, na których dzieli się z innymi swoimi przemyśleniami lub radami. W wielu przypadkach z czasami takie blogi rozpoczynają także stanowić źródło dochodu dla ich autorów, bo reklamodawcy, zwabieni olbrzymią liczbą wyświetleń oraz okazałą masą czytelników, entuzjastycznie nawiązują współpracę z posiadaczami blogów i oferują umieszczenie reklamy swoich towarów lub też samej marki na witrynie. Jakim sposobem niechętnie przyznają blogerzy, w grę wchodzą naprawdę kolosalne pieniądze. Do tego stopnia, że posiadacze najpopularniejszych blogów porzucają etaty i zajmują się już tylko pielęgnowaniem swojej strony.

źródło: Najbardziej odjechany psikus na Halloween

Comments are closed.